АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ДО ПРОФЕСІЙНО КОМПЕТЕНТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФІТНЕС-ІНДУСТРІЇ

  • С. Ю. Путров
  • О.В. Омельчук
  • О. Путров
  • А.Є. Черненко
Ключові слова: навчально-пізнавальна діяльність, інноваційні освітні технології, майбутні фахівці фізичної культури і спорту, професійна компетентність, фітнес індустрія.

Анотація

У статті розглядаються методи активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до професійно компетентної діяльності у фітнес-індустрії. Відмічається, що цілеспрямовано організована професійна підготовка майбутніх фахівців фізичної культури і спорту сприяє розвитку пізнавальної діяльності, самостійності, творчої активності продуктивного мислення здобувачів вищої освіти, що є вкрай затребуваним в розвиненому індустріальному суспільстві. Мета дослідження полягала у обґрунтуванні активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до професійно компетентної діяльності у фітнес-індустрії. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури, ретроспектива власного досвіду. Результати дослідження Навчально- пізнавальна діяльність студентів – це різноманітні види колективної та індивідуальної роботи на заняттях та в поза аудиторний час. До навчально-пізнавальної діяльності ми відносимо: створення проектів, проведення тренінгів, ділових ігор, навчальних дискусій, круглих столів, створення фітнес-програм та інших видів діяльності.

Завдання активізації навчально-пізнавальної діяльності за рахунок впровадження інноваційних освітніх технологій: формування пізнавального інтересу, мотивації до навчання; формування умінь працювати з інформацією, представленою в різних видах (текст, малюнок, схема, символічний запис, модель, таблиця, діаграма); формування навичок самостійної пізнавальної діяльності; формування навичок самостійної індивідуальної та колективної роботи: взаємоконтролю та самоперевірки, обговорення інформації, планування пізнавальної діяльності та самооцінки. Висновки. Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до професійної діяльності у фітнес-індустрії буде більш ефективною за рахунок впровадження інноваційних освітніх технологій таких як проведення тренінгів, ділових ігор, навчальних дискусій, круглих столів, методу «Case-Study», Workshop, професійних консультацій, створення фітнес-програм та інших видів діяльності.

Посилання

Vasilenko M.M. Profesiina pidhotovka maibutnikh fitnes-treneriv u zakladakh vyshchoi osvity: teoriia ta metodyka [Professional training of future fitness trainers in higher education institutions: theory and methodology]: monograph. Kyiv: Center for Educational Literature, 2018. 495 p (In Ukrainian)

Diachenko‐Bohun M. (2014) Aktyvni metody navchannia u vyshchomu navchalnomu zakladi [Active teaching methods in higher education]. Vytoky pedahohichnoi maisternosti. Vol. 14. P. 74–79. (In Ukrainian).

Zozulia O.V. (2021) Formation of readiness for educational and cognitive activity of future educators of preschool educational institutions by means of frame technology. Manuscript. Starobilsk, p. 22. (In Ukrainian)

Omelchuk O.V. (2018) The development of pedagogical competence of the teachers of physical culture in conditions of the modern educational paradigm. Scientific journal National Pedagogical Dragomanov University Issue 7 (101) 2018. р. 62-66. http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21481

Pastushkova N.A. (2020), Formuvannia spetsialnykh profesiinykh kompetentnostei maibutnikh fitnes-treneriv u zakladakh vyshchoi osvity Ukrainy. Innovatsiina pedahohika. Vypusk 30. T. 1. S.113-119. Vydavnychyi dim «Helvetyka»DOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/30-1.23 (In Ukrainian)

Pochuieva, V.V. (2021) Activation of educational and cognitive activities of students The world of science and innovation: Proceedings of the 10th International scientific and practical conference (London, United Kingdom). London: Cognum Publishing House, P. 662-666. http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10651 (In Ukrainian)

Pryma A., Putrov S., Ivanova L. (2021). Conceptual model of formation of readiness of future fitness trainers for professional activity in the fitness industry Scientific journal National Pedagogical Dragomanov University Issue 3К (131) 2021. c. 332-335. http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35530 (In Ukrainian)

Kornosenko О., Khomenko Р., Taranenko І. & oth. (2020) Professional competencies as a component of professional training of a fitness trainer-teacher in higher education institutions Journal for Educators, Teachers and Trainers, Vol. 12(1). 67 – 71 DOI: 10.47750/jett.2021.12.01.010 (in English).

Ratushynska A. S. (2012) Navchalno-piznavalna diialnist u samoosviti vchytelia pochatkovoi shkoly [Educational and cognitive activities in the self-education of primary school teachers]. Visnyk Hlukhivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Oleksandra Dovzhenka. Ser. : Pedahohichni nauky. Vyp. 20. P. 318–322. (In Ukrainian)

Savchenko L.O. (2013) Project activity in the practice of higher pedagogical school Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe Budapest 1/23/2013 http://scaspee.com/all-materials/11 (In Ukrainian)

Stepanova H. (2020) Application of case technologies in the teaching fundamental disciplines in medical institution of higher education. Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnitsky National University. Series “Pedagogical sciences” Iss. No. 2 (2020): p.67-72. DOI 10.31651/2524-2660-2020-2-67-72 (In Ukrainian)

Jankauskienė R., Pajaujiene S. (2018) Professional Competencies of Health and Fitness Instructors: Do they Match the European Standard? Kinesiology 50(2) DOI:10.26582/k.50.2.16 (in English).

Опубліковано
2022-02-17
Як цитувати
Путров, С. Ю., Омельчук, О., Путров, О., & Черненко , А. (2022). АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ДО ПРОФЕСІЙНО КОМПЕТЕНТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФІТНЕС-ІНДУСТРІЇ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (2(146), 96-101. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.2(146).21