ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПОБУДОВИ УРОКУ З ГІМНАСТИКИ
Анотація
У даній статті розглядаються питання організації, структури та впливу фізичних вправ на організм учнів в закладах освіти на прикладі занять з гімнастики. Проаналізовано й узагальнено практичний досвід вчителя з фізичної культури на організацію уроків з гімнастики. Так як урок з гімнастики включає в себе зміцнення здоров’я, закалювання, формування правильної постави, самоорганізацію учнів, взаємодопомогу та інше. Завдяки широким можливостям гімнастики в розв’язуванні різних педагогічних і оздоровчо-гігієничних завдань вона застосовується в усіх ланках загальної системи фізичного виховання та може мати лікувальний засіб від багатьох захворювань. Нею займаються в дошкільних дитячих закладах, школах, середніх і вищих навчальних закладах, ліцеях, армії і на флоті, у системі спортивних товариств тощо.
Посилання
Malynskyi, I. I., Crupenia S.V., Sergienko, Y. P., Lavrentiev, O. M. (2021). Gymnastics. Irpin UDFSU, 88 part. – p.221.
Krutsevych T.U., (2012). Theory and methods of physical education. Kyiv: - Olympic Literature. – P. 392.
Malynskyi, I. I., Sergienko, Y. P., Gylay, V. S., Lavrentiev, O. M. (2019). Improving the level of physical preparation of different groups of the population. Kyiv: Scientific journal National Pedagogical Dragomanov University, 10(118), 97-110.
Holodov Z.K., Kuznetsov V.S., (2018). Theory and methods of physical culture and sports part 15. Moscov-P.496.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.