ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В СФЕРІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Анотація
У статті розглядаються проблеми підвищення інтересу і способи залучення студентів до занять фізичною культурою і спортом.
Визначається, що у питаннях мотивації студентської молоді значну роль грають такі якості особистості викладача, як співчуття, доброзичливість, чуйність, справедливість, цілеспрямованість. Викладач зобов’язаний стежити за своїм зовнішнім виглядом та підтримувати себе в спортивній формі, мати до кожного студента свій підхід, і найголовніше – бути зацікавленим у своїй роботі.
Також визначається, що організація нормальної життєдіяльності студентської молоді, що вступають в нове самостійне доросле життя, залежить від умов й традицій того навчального закладу, в якому вони навчаються. На сучасний стиль життя й поведінку студентів в значній мірі впливають житлові й побутові умови, фінансові можливості, матеріальний достаток, організація навчання й відпочинку, режим та якість харчування. Велике значення мають міжособистісні відносини, що складаються в студентському середовищі, мотиви діяльності молоді.
Посилання
Abzalova SV, Akhmetshin AV Increasing the motivation of students to engage in physical culture and sports / "Scientific aspect -2012-2019" - Humanities.
Balashov NS Motivation of student youth to play sports in physical education classes. Access mode: https: //sci- article.ru/stat.php? I = 1587025090
Podolyak, Yu. G. The problem of students' motivation to engage in physical culture [Electronic resource] / Yu. Podoliak, AA Samokhin // Physical education and sports in universities. 2014. P.133-136. Access mode: http://www.sportsscience.org/
Sizova, NV Formation of students' motivation to engage in physical culture and sports / NV Сизова, Е.П. Semiglazova // Collection of scientific works on the results of the international scientific-practical conference [Electronic resource]. Chelyabinsk. 2014. 65 p. Access mode: http://izron.ru/

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.