ФОРМИ ТА МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАКЛАСНОЇ МУЗИЧНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

  • Лілія Орестівна Нємцова
Ключові слова: музично-естетичне виховання, мистецтво, творчість, імпровізація, педагог, гурток, спів.

Анотація

Стаття присвячена огляду та аналізу форм і методів організації позакласної музично-виховної роботи, яка сприяла б розвитку дітей, формуванню їх музичної культури, творчого ставлення до життя та мистецтва. А також дані форми та методи сприятимуть розвитку виховання патріотизму та естетичного смаку в учнів. Позакласна музично-виховна робота доповнює уроки музики і має на меті розширити музичний кругозір дітей, поглибити отримані ними знання, а також удосконалювати виконавчі навички і вміння. Організація позакласних музичних заходів передбачає дотримання певних методичних рекомендацій. Успіх разом взятої різноманітної роботи з метою розвинути музичні навички багато в чому залежить від того, наскільки учні опановують різні види музичної діяльності і відчувають потребу в ній. Отримані музичні навички учасників мають вихід: разом готують тематичні вечори, концерти, виступають на святах і оглядах. Це дає їм можливість відчути потрібність і важливість вміння володіти музичним інструментом.

Посилання

Abdulin EH.B., Nikolaeva E.V. 2006, Metodika muzykal'nogo obrazovaniya: Pіdruchnik dlya stud, Moskva, Muzyka, 336 р.

Alekseeva L.N. Muzyka v shkole, available at: http://www portal/slovo.ru (accessed 10 July 2021). (In Russ.).

Apraksina O.A. 1983, Muzykal'noe vospitanie vo vneklassnoe vremya (v shkole). Metodika muzykal'nogo vospitaniya v shkole: Pіdruchnik dlya stud. Vnz zі spec, Moskva, Muzyka, 244 р.

Bezborodova L.A. 2002, Organizaciya muzykal'nykh zanyatij vo vneurochnoe. Metodika prepodavaniya muzyki v obshcheobrazovatel'nykh uchrezhdeniyakh: Pіdruchnik dlya stud Moskva, Muzyka, 348 р.

Vygotskij L.S. Psikhologiya iskusstva, available at: http: // www. koob.ru (accessed 10 July 2021). (In Russ.)

Gogoberidze A.G., Derkunskaya V.A. 2005, Teoriya i metodika muzykal'nogo vospitaniya detej doshkol'nogo vozrasta: Pіdruchnik dlya stud. Vnz, Moskva, AkademiYA, 320 р.

Kabalevskij D.B. 1977, Kak rasskazat' detyam o muzyke, Moskva, Muzyka, 580 р.

Kalish I.V. 2004, Povyshenie kvalifikacii pedagoga dopolnitel'nogo obrazovaniya, Moskva, Muzyka, 320 р.

Muzykal'noe vospitanie v shkole: Sb. Statej. In O.Apraksina. 1986, Moskva, Muzyka, 412 р.

Muzykal'noe obrazovanie v shkole: Pіdruchnik dlya stud. Vnz. In L.V.Shkolyar, V.A. Shkolyar, E.D. Kritskaya i dr.; L.V.Shkolyar. 2011, Moskva, Muzyka, 560 р.

Osenneva M.S. Muzykal'noe vospitanie mladshikh shkol'nikov vo vneurochnoe vremya. In Osenneva M.S., Bezborodova L.A. 2001, Metodika muzykal'nogo vospitaniya mladshikh shkol'nikov: Pіdruchnik dlya stud. Vnz, Moskva, Muzyka, 320 р.

Praslova G.A. 2005, Teoriya i metodika muzykal'nogo obrazovaniya detej doshkol'nogo vozrasta: Pіdruchnik dlya stud. Vnz, Sankt-Peterburg, DETSTVO-PRESS, 384 р.

Rachina B.S. 2007, Tekhnologii i metodika obucheniya muzyke v obshcheobrazovatel'noj shkole. Pіdruchnik dlya stud. Vnz, Sankt-Peterburg, Kompozitor, 44 р.

Tel'charova R.A. 1986, Muzyka i kul'tura, Moskva, Znanie, 102 р.

Kharlamov I.F. 2002, Pedagogika: Ucheb, Minsk, Universitetskoe, 560 р.

Yafal'yan A.F. 2008, Teoriya i metodika muzykal'nogo vospitaniya v nachal'noj shkole: Pіdruchnik dlya stud. Vnz, Rostov na Dony, Feniks, 380 р.

Опубліковано
2021-07-27
Як цитувати
Нємцова , Л. О. (2021). ФОРМИ ТА МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАКЛАСНОЇ МУЗИЧНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (7(138), 87-91. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.7(138).18