КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ПОРУШЕННЯМИ ПОСТАВИ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

  • В.П. Лукіянчук
Ключові слова: молодші школярі, дівчатка і хлопчики 7-10 років, порушення постави, оцінювання навчальних досягнень, координаційні здібності, рухова підготовка, контрольні вправи і нормативи.

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність оцінювання успішності молодших школярів на уроках фізичної культури. Представлено систему педагогічного контролю координаційних здібностей молодших школярів, які мають порушення постави, що об’єктивно відображає оздоровчу ефективність уроків фізичної культури у 1-4 класах та визначає якість реалізації процесу рухової підготовки учнівської молоді з означеною патологією опорно-рухового апарату. Враховуючи те, що координаційні здібності і постави взаємопов’язані, оскільки оскільки у механізму їх розвитку беруть участь одні й ті ж самі морфофункціональні та психофізіологічні показники організму, та інформативність силових якостей та гнучкості у формуванні стереотипу постави, запропоновано критерії оцінювання розвитку координаційних здібностей, а також контрольні тести і нормативи оцінки силових показників м’язового корсету та гнучкості хребта молодших школярів з дефектами постави. Вибір рухових тестів пов'язаний зі спрямованістю дії фізичних вправ на розвиток координаційних здібностей, а також враховує інформативність сили м’язового корсету та рухливості хребта..

Посилання

Bodnar, I.R. (2013). Theory, methods and organization of physical education of students of a special medical group. Lviv: Ukrainian Technologies [in Ukrainian].

Bublei, T.A. (2017). Control and assessment of academic achievement of students in grades 5-9 who have abnormalities in health. Scientific Bulletin of Mykolayiv Sukhomlinskyi National University. Series: Pedagogical sciences, 3(58), 45-50. [in Ukrainian].

Kozibrotskyi, S.P. (2009). Assessment of students' academic achievements in physical education classes. Physical education, sports and health culture in modern society, 1, 18–21. [in Ukrainian].

Tymoshenko, O., Domina, Zh. (2016). How to modernize the national system of physical education? Contemporary educational dimension, Osvita, 15, 6-7 ; 21/22, 6-7. [in Ukrainian].

Cherpak, Yu.V. (2012). Criteria for assessing students in physical education lessons in modern conditions. Physical education in a modern school, 5, 20–22. [in Ukrainian].

Опубліковано
2021-07-27
Як цитувати
Лукіянчук , В. (2021). КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ПОРУШЕННЯМИ ПОСТАВИ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (7(138), 82-86. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.7(138).17