ФІЗИЧНА ТЕРАПІЯ ДІТЕЙ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ

  • С.С. Волкова
  • Г. В. Білінська
Ключові слова: церебральний параліч, інклюзія, адаптація, школяр, мотивація.

Анотація

У статті продемонстровано можливість навчання дитини з церебральним паралічем в інклюзивному класі загальноосвітньої школи. У статті обґрунтовано наявність інклюзивних класів у кожній школі, щоб дитина з особливими вимогами у навчанні міг відвідувати за місцем проживання. У статті представлено методику групового та індивідуального заняття з фізичної терапії. Групові заняття проводилися двічі на тиждень по 40 хвилин та додатково по 20 хвилин для дитини з церебральним паралічем. У статті проаналізовано результати адаптації дітей першого класу до школи у порівняні з такими у дитини з церебральним паралічем. У статі продемонстровано позитивний вплив фізичної терапії на адаптацію дитини з церебральним паралічем в умовах навчання у школі. Показники його мотивації зросили з 0,9 до 1,5 балів

Посилання

Kolupaieva, A. A. (2019) Navchannia ditei z osoblyvymy osvitnimy potrebamy v inkliuzyvnomu seredovyshchi : navch.-metod. posibnyk. Kharkiv.

Kosarenko, O. V. (2020) Normatyvno-pravovi dokumenty, shcho rehuliuiut orhanizatsiiu inkliuzyvnoho navchannia v zakladakh osvity Ukrainy. Dytyna z osoblyvymy potrebamy, № 8 (68), 2.

Nechyporenko, V.(2016) Orhanizatsiia inkliuzyvnoho navchannia ditei molodi z osoblyvymy osvitnimy potrebamy. Dyrektor shkoly. 9–10 (777–778), 41.

Orekhova, O. A. (2002) Tsvetovaia dyahnostyka motsyi rebenka. Sankt-Peterburh

Prava dytyny : Konventsiia OON vid 20.11.1989. URL: https://zakon. rada.gov.ua/laws/show/995_021#Text.

Pro orhanizatsiiu inkliuzyvnoho navchannia u zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh : Nakaz Ministerstva osvity i nauky, molodi ta sportu Ukrainy vid 18.05.2012 № 1/9-384. URL: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/ link1/MUS18333.htmlS.

Stukalo, U. I. & Stukalo, M. H.(2017.) Osoblyvosti sotsializatsii uchniv z osoblyvymy osvitnimy potrebamy v umovakh spetsialnoho osvitnoho zakladu. Dytyna z osoblyvymy potrebamy, № 2 (26), 8.

Temml, R., Dorky, M. & Amen V. (2002) Dyahnostyka emotsyonalno-nravstvennoho razvytyia / per. z anhl. Y. B. Dermanova. Sankt-Peterburh.

Chernova, E. M. & Reznichenko, A. A.(2019) Uprovadzhennia inkliuzyvnoi osvity v umovakh novoi ukrainskoi shkoly. Dytyna z osoblyvymy potrebamy, № 11 (59), 2.

Chyrkov, V., Sokolova, O. & Sorokina, O. (2003) Metodyka. Ekstrena otsinka adaptovanosti dytyny do shkoly. Psykholoh, 29–32, 25–29.

Опубліковано
2021-07-27
Як цитувати
Волкова, С., & Білінська, Г. В. (2021). ФІЗИЧНА ТЕРАПІЯ ДІТЕЙ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (7(138), 26-29. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.7(138).05