ВПЛИВ САМОІЗОЛЯЦІЇ НА ФІЗИЧНУ АКТИВНІСТЬ СТУДЕНТІВ

  • В.М. Ляшенко
  • О.В. Підвальна
  • О.В. Булейченко
Ключові слова: самоізоляція, студенти, фізична активність.

Анотація

У статті розглянуто режим фізичної активності студентів в умовах самоізоляції і необхідністю введення дистанційного навчання. Ізоляція обмежила щоденну рухову активність студентів, так як майже все навчання проходить у дистанційному форматі, перед екраном моніторів, враховуючи заняття з фізичного виховання. Фізична активність значно знижує ризик вірусних інфекцій, рівень тривоги, крім того, регулярні заняття покращують самопочуття при хронічних захворюваннях, які згадуються в якості найбільш частих супутніх захворювань в недавніх дослідженнях COVID-19. В рамках нашого дослідження зроблено оцінку видів фізичної активності студентів під час пандемії COVID-19 за допомогою опитування. Встановлено, що більше половини опитаних студентів на самоізоляції виконують прості фізичні вправи менше 30 хв. на день. Лише третина студентів виконує фізичні навантаження більше 60 хв. на день. Н свіжому повітрі більше години перебуває лише 44% опитаних. За видом фізичних навантажень, найбільший процент (52%) займає оздоровча хода. А що стосується фізичних навантажень на протязі тижня, то 36% опитаних займаються менше 2 разів на тиждень. Під час карантину та дистанційного навчання 34 % опитаних студентів набрали вагу, 42% не набрали зайву вагу, 24% втратили. За комп’ютером менше 5 годин проводить лише 8% опитаних, а більше 90% проводять за екраном монітору більше 9 годин. Встановлено, що обмеження, пов'язані з самоізоляцією, негативно впливають на студентів, тому хоч деякі з них і намагаються чергувати розумові навантаження з фізичними, виконуючи фізичні вправи вдома, але в цілому, рівень фізичної активності студентів досить низький. Більшість не може протягом дня виділити спеціальний час для фізичної активності, не лише для спеціальних вправ, але і звичайної повсякденної роботи.

Посилання

Bataev V.V. Deikova T.N. Technologies of higher education of society in the framework of the transition from traditional to distance learning Problems of modern pedagogical education. Collection of scientific papers: Yalta: RIO GPA, 2019: 64 (3). 355 s.

Korolchuk A. COVID-19 pandemic and physical activity / Korolchuk A. Text: electronic // Fit-test: [site] - URL: http://fit- test.ru/blog/covid-19/2020-05 -22-pandemia-covid-19-and-physical-activity.aspx

Milko M.M. Guremina N.V. Research of physical activity of students in conditions of distance learning and self-isolation. Modern high technologies. 2020. No. 5. P. 195-200 - URL: http://top-technologies.ru/ru/article/view?id=38056

Cheremoshkina LV, Koroleva Yu. M. Distance learning: pros and cons. Bulletin of the State Humanitarian and Technological University. 2020; 3: 28-31

Yudin BL, Mashichev AS Physical activity during an epidemic: rules and restrictions. Young scientist. 2020. No. 21 (311). 246-247.

Kaplan AM, Haenlein M. Higher education and the digital revolution: About MOOCs, SPOCs, social media, and the Cookie Monster. Business Horizons. 2016; 59 (4): 441–50.

Опубліковано
2021-06-22
Як цитувати
Ляшенко, В., Підвальна, О., & Булейченко , О. (2021). ВПЛИВ САМОІЗОЛЯЦІЇ НА ФІЗИЧНУ АКТИВНІСТЬ СТУДЕНТІВ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (6(137), 82-85. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.6(137).19