ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТРЕНЕРА З ОБРАНОГО ВИДУ СПОРТУ
Анотація
В статті розглядаються питання підготовки майбутніх тренерів. Пов’язано це з реформуванням вищої освіти, де вводиться ряд корективів щодо підготовки освітніх програм за даним фахом. Так як кожному навчальному закладу надається автономія, щодо підготовки молодого фахівця. Авторами визначено: орієнтацію на основний фокус програми за фаховими компетенціями, умови та організація навчання, напрям підготовки, розроблена логічно-структурна модель формування базових знань за професійним напрямом, роз’яснено сутність професійних функцій і фахових компетенцій тренера. На сьогодні сфера діяльності професії тренер значно розширилась. У світі набирає оберти здоровий спосіб життя. Тому професія тренер затребувана не тільки ДЮСШ або спортивних секціях, а і численних приватних спортзалах, фітнес-клуба, санаторіях та оздоровчих центрах або дитячих таборах. Проведено аналіз і узагальнення наукової, навчально-методичної та спеціальної літератури.
Посилання
Burenko M.S. (2012). Pedagogical conditions for the formation of professional competencies of future trainers-teachers in the process of studying professionally-oriented disciplines. Pedagogy, psychology and medical and biological problems of physical education and sports. –Harkiv, № 05. – 16-21 p.
Lavrentiew O.M. (2018). Optimization of professional training in law enforcement agencies of Ukraine. Scientific Journal series 15. Scientific and pedagogical problems of physical culture and sports / issue 3 (97) 18 - Kyiv: NPU publishing house named M.P. Dragomanova.- 57-61 p.
Malynskyi, I.I., Sergienko, Y.P., Gylay, V.S., Lavrentiev, O.M. (2019). Improving the level of physical preparation of different groups of the population. Kyiv: Scientific journal National Pedagogical Dragomanov University, 10 (118), 97-110 p.
Tumanyan G.S. (2006). Champion training strategy: coach's desk book. Moskow: Soviet sport, 496 p.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.