ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

  • О.А. Череповська
Ключові слова: фізичне виховання, дистанційне навчання, студентська молодь

Анотація

Рік тому наше звичне життя зазнало чималих змін. Умови пандемії вимагали нових правил і в робочій сфері. І, хоча сучасні аспекти життя тісно пов’язані з інтернетом та віддаленою працею, окремі галузі (в тому числі і освітянська) потребували перегляду та вдосконалення при переході на дистанційне навчання.

Дисципліна «Фізичне виховання» опинилась у важкий ситуації. Процес тренування та зв’язка «тренер (викладач фізичного виховання, інструктор) – учень «студент)» завжди будувалась на взаємодії цих двох сторін. А підвищений ризик отримати травму під час заняття фізичними вправами вимагає чіткого пояснення техніки виконання вправ та безпосередньої присутності викладача. В наслідок цього, питання організації та проведення занять з фізичного виховання під час карантинних обмежень постало надзвичайно гостро. Необхідно було, використовуючи невелику кількість існуючої інформації на цю тему, створити абсолютно новий формат проведення занять з фізичного виховання, який був би корисним з точки зору рухової активності студента, безпечним та цікавим для молоді.

Приступаючи до роботи, ми чітко усвідомлювали, що багато людей досить скептично ставляться до фізичного виховання крізь монітор комп'ютера. До нашого плану дослідження ми додали спеціальну роботу зі студентами для створення психологічного комфорту під час дистанційних занять саме з фізичного виховання. Загалом, в онлайн тренуваннях та лівстрімах нема нічого нового. Це давно працює в світі та, навіть, поставлено на комерційну основу. Але нам треба такі заняття адаптувати власне для студентів, намагаючи зацікавити їх та привчити до фізичної активності. Про що і йдеться в даній роботі.

Посилання

Dehtyar, V. (2005), ―Physical education of students of higher educational institutions‖, Kyiv, ECMO, 219 p.

Zvarishzuik O.M. (2002), ―Education of responsibility for one's physical condition (in the example of the senior classes: guidelines for physical education teachers)‖, Lviv.

Ivanchenko L.P., (2007), ―Formation of motivation in adolescents to systematic physical education and sports, Theory and methods of physical education, Lugansk, 20 p.

Korol O.S., Hripach A.G., Zalisko O.K., Zelikova T.I. (2020), ―Formation of health-preserving competence of students in the process of physical education by means of distance learning‖, Kyiv, NPU Publishing House named after Dragomanov M.P., (127) 20.- pp.95 – 99

Prysyazhnuik, S.I., Krasnov V.P., Tretiakov, M.O., 7. Rajevskyi, R.T., Kiyko, V.J. and Panchenco, V.F. (2007), ―Physical Education‖, Center for Educational Literature, Kyiv.

Lapshyna G.G., Cherepovska O.A., Derbaba L. and Dmytriv R. (2018), ―Theoretical preparation of students of higher education institutions in the subject of physical education‖, Lviv, Polygraphist.

Cherepovska O.A. and Palagnuik T.V., (2006), ―Aerobics: guidelines for conducting aerobic dance classes with female students I-II courses of higher education‖, Lviv, Vydavnytstvo NU LP.

Wuest D. and Bucher C., (2005), ―Foundation of physical education and sport‖, Mosby: Year Book Inc.

Опубліковано
2021-04-16
Як цитувати
Череповська , О. (2021). ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (4(134), 116-120. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.4(134).29