ІНФОРМАЦІЙНО-МОДУЛЬНА ПРОГРАМА «БАСКЕТБОЛ 3Х3» В ПРАКТИЦІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ

  • М. М. Гопей
Ключові слова: інформаційно-модульна програма, баскетбол 3Х3, вади слуху, школярі, адаптивне фізичне виховання.

Анотація

У концептуальному полі нашого дослідження представлено зміст та структуру інформаційно-модульної програми «Баскетбол 3Х3» як складової методичної основи технології підвищення рівня фізичної підготовленості дітей старшого шкільного віку з вадами слуху з використанням елементів спортивно-орієнтованого фізичного виховання.

Відповідно до результатів проведених нами досліджень, було встановлено позитивні зміни щодо покращення рівня комунікативної здатності серед обстежених дітей (на 47 % в середньому), мотивації до здорового способу життя (на 38 %), позитивного відношення до власного здоров’я (на 56 %).

Представлені в статті результати наукових досліджень продемонстрували певний спектр наукових розробок в напрямку здійснення корекційної діяльності різними принципами в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з порушеннями слуху, згідно теми 3.23: «Здоров`яформуючі технології дітей та молоді у процесі адаптивного фізичного виховання».

Посилання

Kashuba V.O., Maslova O.V., Richok T.M. (2018) ‘Technology of physical condition correction for schoolchildren with hearing impairments in the process of physical education”, Theory and methods of physical education and sports, no 2, pp. 42-48.

Maslova, O.V., Gopei, M.M. (2017) “Substantiation of the need to develop innovative technologies for optimizing the process of physical education of children with hearing impairments”, Theory and methods of physical education and sports, no 3, pp. 78-85.

Forostyan, O.I. (2015) “Theoretical and methodical principles of adaptive physical education of adolescents with hearing impairment”, Science and Education, no 5, pp. 128-133.

Kashuba V. (2009) “Using the capabilities of multimedia technologies in the training of young athletes”, Sports Bulletin of the Dnieper, no 2-3, pp. 132-135.

Kashuba V., Futorny S. (2016) “From the experience of using information technology in the process of physical education of different groups”, Youth Scientific Bulletin of the Lesia Ukrainka East European National University. Physical education and sports: magazine, issue 21, pp. 81-90.

Kashuba V., Carp I., Rychok T. (2017) “Use of information assets in physical education of students with special needs”, Scientific and Methodological Foundations of information technology in the field of physical culture and sports: Collected Works [electronic resource], vol.1, рр. 42-46.

Kashuba V., Andreeva A., Sergienko K., Goncharovа N. (2006) “Monitoring System Design physical condition of students through the use of information technology”, Theory and Methods of Physical education and sport, no 3, рр. 61-67.

Kashuba V., Golovanovа N. (2011) “As Information Technology tools Increase vocational and Applied Physical Preparation of students garment production”, Materials of Vth International youth scientific conference, рр. 199-200.

Kashuba V., Kolos N., Sergienko K., Alyoshina A. (2008) “Teoretiko-methodical bases of working out of the multimedia computer program "Harmony of the body”, Actual problems of modern biomechanics of physical education and sports, рр. 298-307.

Опубліковано
2021-01-27
Як цитувати
Гопей , М. М. (2021). ІНФОРМАЦІЙНО-МОДУЛЬНА ПРОГРАМА «БАСКЕТБОЛ 3Х3» В ПРАКТИЦІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (1(129), 23-27. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.1(129).05