ВПЛИВ ЗАНЯТЬ ЧИРЛІДИНГОМ НА ПСИХОФІЗИЧНИЙ СТАН СТУДЕНТОК

  • І.О. Бейгул
  • О.М. Шишкіна
  • С.В. Козуб
Ключові слова: студентки, чирлідинг, фізична підготовленість, психічний стан, фізичне виховання.

Анотація

У статті досліджено вплив занять чирлідингом на психофізичний стан студенток. У дослідженні взяли участь студентки другого курсу 15–17 років Кам’янського фахового коледжу харчових технологій та підприємництва ДДТУ. Студентки були розділені на дві групи: ЕГ – експериментальна група (n=22) і КГ – контрольна група (n=30). Контрольна група займалася за загальноприйнятою програмою з фізичної культури, а експериментальна група займалася чирлідингом на заняттях з фізичної культури. Заняття проводилися два рази на тиждень. На початку педагогічного експерименту (вересень) і після його завершення (травень) ми тестували студенток за показниками психофізичного стану. Встановлено, що застосування засобів чирлідингу у навчальному процесі з фізичної культури протягом навчального року мало більш значущий вплив на показники фізичної підготовленості та психоемоційного стану студенток експериментальної групи у порівнянні зі студентками контрольної групи. Доведено, що впровадження засобів чирлідингу у навчальний процес виконує здоров’язберігаючу роль та формує позитивне відношення до фізичного виховання студентів.

Посилання

Bolyak, A., Bolyak, N. (2016), "Influence of cheerleading classes on the formation of leadership qualities of students of higher educational institutions", Sports Science of Ukraine, № 2(72), pp. 61‒67.

Griban, G.P., Krasnov, V.P., Osipenko, V.E., Ayunts, V.I. (2017), "Methodical support of efficiency of functioning of system of physical education of students of higher educational establishments of Ukraine", Bulletin of the Chernihiv National Pedagogical. Series: Pedagogical sciences. Vol. 143, pp. 8–10.

Dutchak, M.V. (2015), "Paradigm of health-improving motor activity: theoretical substantiation and practical application", Theory and methods of physical education and sports, №2, pp. 44–52.

Krivoruchko, N.V. (2017), "Influence of cheerleading exercises on the physical condition of university students of the I-II level of accreditation": author's ref. dis. … Cand. Sciences in Phys. education and sports: [special] 24.00.02 "Physical culture, physical education of different groups of the population", Lviv, 18 p.

Moskalenko, N.V. (2011), "Efficiency of using cheerleading means in the system of physical education of female students", Health for all: scientific and practical journal, №1, pp. 45–50.

Prisyazhnyuk, S.I., Olenev, D.G., Krasnov, V.P. (2018), "Physical education of students as a component of professional education", Kyiv: NULES of Ukraine, 571 p.

Prokhorov, A.O. (2011), "Psychology of states: Textbook", M.: Publishing house "Kogito-Center", 624 p.

Shushpanova, Yu.V. (2017), "Cheerleading as an effective form of increasing the motor activity of students during their studies at the university", Collection of scientific works "Pedagogy and Psychology", Kharkiv, Vol. 58, pp.71–78.

Aghyppo, A., Tkachov, S., Orlenko, O. (2016), "Role of physical education on the formation of a healthy lifestyle outside of school hours", Journal of Physical Education and Sport, №16(2), рр. 335–339.

Hakman, A., Andrieieva, O., Bezverkhnia, H., Moskalenko, N., Tsybulska,V., Osadchenko, T., Savchuk, S., Myrkovalchuk, V., Filak, Y. (2016), "Dynamics of the physical fitness and circumference sizes of body parts as a motivation for self- improvement and self-control in students", Journal of Physical Education and Sport, Vol.20 (1), pp. 116–122.

Опубліковано
2021-01-27
Як цитувати
Бейгул, І., Шишкіна, О., & Козуб, С. (2021). ВПЛИВ ЗАНЯТЬ ЧИРЛІДИНГОМ НА ПСИХОФІЗИЧНИЙ СТАН СТУДЕНТОК. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (1(129), 7-10. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.1(129).01