ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ТРЕНЕРІВ

  • М.Ю. Ячнюк
  • Ю.Б. Ячнюк
  • І.О. Ячнюк
  • Е.Ю. Ібрагімов
Ключові слова: післядипломна освіта, безперервний професійний розвиток, курси підвищення кваліфікації, тренер.

Анотація

Модель розвитку суспільства потребує від сучасного фахівця широкого спектра знань, навичок і компетенцій для успішного виконання своїх професійних функцій, забезпечення всебічного і сталого розвитку освіти і науки України. Сучасному суспільству, яке розвивається досить стрімко, потрібні кваліфіковані працівники, які можуть конкурувати на ринку праці, компетентні, відповідальні та вільно володіють своєю професією, здатні до ефективної роботи за спеціальністю на рівні світових стандартів, готових до постійного професійного росту, соціальної і професійної мобільності.

Післядипломна освіта передбачає розвиток її за допомогою відкритих технологій освіти дорослих, відкритого контингенту і відкритих занять, прозорості системи, взаємоузгоджуваності всіх компонентів, а також наявності умов для вільного входження суб‟єктів в освітній простір, здобуття якісної освіти без обмежень за гендерним, віковим, національним та територіальними відмінностями. Професійний саморозвиток – це процес формування особистості, орієнтовної на високі професійні досягнення. У системі післядипломної освіти створено умови для безперервного навчання впродовж усього життя, доступності в здобутті знань, відповідності запитам і потребам особистості та суспільства.

На курсах підвищення кваліфікації використовується сучасна теорія і практика спортивного тренування; вивчається застосування методик функціонального відновлення організму; аналізуються поза тренувальні та поза змагальні чинники в підготовці спортсменів, психологічна підготовка. Терміни проведення подальших курсів залежить від формування групи.

Посилання

Nakaz Ministerstva molodi ta sportu 1270 vid 22.03.2018». Pro zatverdzhennia Zmin do Polozhennia pro pidvyshchennia kvalifikatsii treneriv (treneriv-vykladachiv) ta inshykh fakhivtsiv u sferi fizychnoi kultury i sportu.

Nakaz Ministerstva molodi ta sportu pro zatverdzhennia Polozhennia pro pidvyshchennia kvalifikatsii treneriv (treneriv- vykladachiv) ta inshykh fakhivtsiv u sferi fizychnoi kultury i sportu nakaz vid 13.09.2016 3520.

Natsionalna doktryna rozvytku osvity / zatverdzheno Ukazom Prezydenta Ukrainy vid 17 kvitnia 2002 roku 347 / 2002.

Sydorenko V.V «Zabezpechennia yakosti osvitnoho protsesu kursiv pidvyshchennia kvalifikatsii za riznymy modeliamy i formamy navchannia v umovakh vidkrytoi osvity»: visnykh pisliadyplomnoi osvity: zb. nauk. pr. - Kyiv: Yuston. 2019. – Vypusk 7(36)s. – 188s – (Seriia «Pedahohichni nauky»). S 82-97.

Mazin V. M., Postanovka problemy orhanizatsii vykhovnoho protsesu u dytiacho-yunatskykh sportyvnykh shkolakh. / V.M. Mazin, Roters T.T.// Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii ta zahalnoosvitnii shkolakh : zb. nauk. pr. / redkol.: T.I. Sushchenko (vidp. red.) ta in. Kyiv; Zaporizhzhia, 2012. 2 (69). S. 294–302.

Tsarenko K.V. Rozvytok profesiino-pedahohichnoi kompetentnosti treneriv-vykladachiv DIuSSh u protsesi pidvyshchennia kvalifikatsii / K.V. Tsarenko, O.I. Veritov, A.V. Symonik // Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh – 2017. – vyp.54. – S. 284-290.

Chopyk T.V. Diievist pedahohichnykh umov i modeli rozvytku profesiinoi kompetentnosti maibutnikh treneriv-vykladachiv u protsesi fakhovoi pidhotovky / T. V. Chopyk //Naukovyi visnyk Chernivetskoho universytetu : zb. nauk. pr. / redkol.: I. S. Rusnak (nauk. red.) ta in. – Chernivtsi : Chernivetskyi nats. un-t im. Yuriia Fedkovycha, 2013. – Vyp. 654.

Iachniuk I.O. Osoblyvosti bezperervnoi osvity vchyteliv fizychnoi kultury na Bukovyni / I.Iachniuk // Naukovyi visnyk Chernivetskoho universytetu: zb. nauk. pr. – Chernivtsi:2012. – vyp. 620: Pedahohika ta psykholohiia. – S. 200-205.

Опубліковано
2020-09-27
Як цитувати
Ячнюк, М., Ячнюк, Ю., Ячнюк, І., & Ібрагімов, Е. (2020). ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ТРЕНЕРІВ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (5(125), 163-167. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2020.5(125).33