МЕТОДОЛОГІЧНІ РІВНІ ПІЗНАННЯ ЗДОРОВ`ЯФОРМУЮЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ АДАПТИВНОГО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ

  • О. В. Маслова
Ключові слова: методологічні засади, концепція, методологія, здоров`яформуюча діяльність, вади слуху, діти.

Анотація

Аналіз наукових праць провідних учених, які одночасно із загальними проблемами своєї галузі досліджували питання методологічних рівнів дослідження дав змогу визначити зміст першого вищого рівня філософського пізнання для теоретичного обґрунтування концептуальних підходів здоров`яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху.

Мета дослідження - визначення та узагальнення методологічних засад здоров‟яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху у якості постулатів розробленої й запропонованої до впровадження авторської концепції.

Представлені у статті результати наукових досліджень продемонстрували вузький спектр наукових доробок у напрямі визначення за темою 3.23: «Здоров`яформуючі технології дітей та молоді у процесі адаптивного фізичного виховання» концептуальних підходів здоров‟яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху як теоретичної основи запропонованої нами концепції.

Посилання

Bondar O.S. (2013) ―The concept of management of analytical and expert activities in the field of education in the region‖, Scientific notes. Series: Pedagogy, no 1, рр. 60-66.

Goncharova N.M. (2018) ―Conceptual approaches of health-forming activity in the process of physical education of children of primary school age‖, Ukrainian Journal of Medicine, Biology and Sports, no 6 (15), рр. 334-338.

Lytvyn A. (2014) ―Methodology in the projection of pedagogical research, Pedagogy and psychology of vocational education, no 5., pp. 20 35.

Maslova, O.V., Gopei, M.M. (2017) ―Substantiation of the need to develop innovative technologies for optimizing the process of physical education of children with hearing impairments‖, Theory and methods of physical education and sports, no 3, pp. 78-85.

Forostyan, O.I. (2015) ―Theoretical and methodical principles of adaptive physical education of adolescents with hearing impairment‖, Science and Education, no 5, pp. 128-133.

Kashuba Vitaliy, Maslova Olena (2017) ―Prerequisites for the development of the concept of health-forming technologies in the process of adaptive physical education of school-age children with hearing impairment‖, Journal of Education, Health and Sport formerly Journal of Health Sciences, no 3, pp. 824-834.

Futornyi Serhii, Maslova Olena, Shmatova Olena, Osadcha Oksana, Rychok Tatiyana, Hopey Maksym, Tarnavskiy Artur (2020) ―Modern aspects of the ecological culture implementation in the physical education process of different population groups‖, Journal of Physical Education and Sport (JPES), no 20 (1), pp. 348 – 353.

Kashuba, V., Futornyi, S., Andrieieva, O., Goncharova, N., Carp, I., Bondar, O., & Nosova, N. (2018) ―Optimization of the Processes of Adaptation to the Conditions of Study at School as a Component of Health Forming Activities of Primary School- Age Children‖, Journal of Physical Education and Sport (JPES), no 18 (4), pp. 2515.

Goncharova N.M. (2018) ―Preconditions of the concept of health forming technologies in the process of physical education of primary school-aged children‖, Health, sport, rehabilitation, V. 4, no. 2, pp. 22-27.

Опубліковано
2020-09-27
Як цитувати
Маслова, О. В. (2020). МЕТОДОЛОГІЧНІ РІВНІ ПІЗНАННЯ ЗДОРОВ`ЯФОРМУЮЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ АДАПТИВНОГО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (5(125), 103-106. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2020.5(125).19