ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИКИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ ДІВЧАТ 5-9 КЛАСІВ НА ЗАНЯТТЯХ З БАСКЕТБОЛУ
Анотація
Стаття присвячена розробці методики диференційованого навчання технічних дій дівчат середньої школи на уроках з баскетболу. Обґрунтовано цінність баскетболу в системі фізичного виховання учнів закладів загальної середньої освіти як комплексного засобу розвитку різносторонніх фізичних якостей, рухових дій, інтелектуальних здібностей, моральних і вольових якостей. Проаналізовано роботи провідних вчених в галузі фізичної культури та спорту з метою виявлення найбільш інформативних критеріїв диференціації, а саме: статево-вікових, морфофункціональних і психофізіологічних показників розвитку організму дівчат 5-9 класів. У результаті дослідження спеціальної фізичної підготовленості учениць середньої школи виявлено позитивні зміни на всіх вікових періодах. Розроблено інтегральний показник технічної підготовленості дівчат 5-9 класів.
Посилання
Arkusha A. A., Korolinska S.V., Izmailova N. I., Slyusarenko O. O., Nedorubko S. A., Zelenenko N. O. (2013) ―Fundamentals of technical and tactical training in basketball‖. Textbook. manual. Kharkiv: NUPh. 103 p.
Bodnar I. R. (2017) ―Differentiated physical education‖. Textbook. Manual. Lviv: LDUFK. 200 p.
Boychuk R. I. (2013) ―Peculiarities of manifestation of abilities to estimate space-time and dynamic parameters of movements in schoolchildren in the process of learning technical elements of sports games‖. Visnyk of Chernihiv National University: Pedagogical sciences. Physical education and sports. P. 59 - 62.
Tymoshenko O. V. (1999) ―Development of speed and accuracy of game actions at girls of 10-14 years who are engaged in basketball‖ Dissertation. Kyiv. 159 p.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.