ВПРОВАДЖЕННЯ АЕРОБІКИ У ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНСЬКОЇ МОЛОДІ

  • С.П. Дудіцька
  • Я.Б. Зорій
  • А.В. Гакман
Ключові слова: фітнес, засоби, класифікація, спрямованість, методичні особливості, новітні технології, рекреативні види рухової активності.

Анотація

В оздоровчому фітнесі використовується великий арсенал засобів з різних видів спорту та рухової активності. Розвиток фітнес індустрії сприяє його розширенню і вимагає класифікації та визначення методичних особливостей, які обумовлюють використання відповідних засобів. Заняття оздоровчим фітнесом потребують наявності у студентів знань основ методики впровадження обраних видів рухової активності. Мета дослідження – аналіз змісту занять оздоровчої аеробіки та впровадження сучасних фітнес-програм і технологій пов‟язаних з розвитком здібностей до вирішення рухових та спортивних завдань у фізичному вихованні студентської молоді. У даній статті узагальнені відомості про зміст занять оздоровчою аеробікою вибіркової спрямованості з використанням практичного матеріалу для розвитку основних фізичних якостей і рухових навичок студентської молоді.

Посилання

Andrieieva O. (2015). Rozrobka ta vprovadzhennia tekhnolohii proektuvannia aktyvnoi rekreatsiinoi diialnosti riznykh hrup naselennia. Sportyvnyi visnyk Prydniprovia. 1. S. 4-9.

Andrieieva O. (2014). Sotsialno-psykholohichni chynnyky, shcho determinuiut rekreatsiino-ozdorovchu aktyvnist osib riznoho viku. Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia i sportu. 3 (106). S. 25-31.

Bulatova M.M., Usachov Yu.O. (2008). Suchasni fizkulturno-ozdorovchi tekhnolohii u fizychnomu vykhovanniа. Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia; za red. T.Iu. Krutsevych. K.: Olimpiiska literatura, 2008. T. 2. S. 320-354.

Hryhorev V.Y., Davydenko D.N., Malynyna S.V. (2010). Fytness-kultura studentov: teoryia y praktyka: Uchebnoe posobye. SPb.: Yzd-vo SPb HUЭF, 2010. 228 s.

Yvashchenko L.Ia. Blahyi A.L., Usachev Yu.A. (2008). Prohrammyrovanye zaniatyi ozdorovytelnыm fytnesom. K.: Nauk. svit, 2008. 198 s.

Krutsevych T.Iu. Bezverkhniaia H.V. (2010). Rekreatsiia u fizychnii kulturi riznykh hrup naselennia: Navch. Posibnyk. K.: Olimpiiska literatura, 2010. 248 s.

ACSM's health-related physical fitness assessment manual. American college of sport medicine ; ed. G. B. Dwyer, S. E. Davis. 2nd ed. Philadelphia [etc.]: Wolters Kluwer; Lippincott Williams & Wilkins, 2008. XIV, 192 p.

Halyna Bezverkhnia, Tetiana Fedirchyk, Viktoria Tsybulska, Mykola Maievskyi, Tetiana Osadchenko, Serhii Ilchenko, Anna Hakman (2019). Formation of motivation for professional and applied physical training in future elementary teachers. Journal of Physical Education and Sport, Vol 19 (Supplement issue 2), pp 299 – 304.

Darst, P. W. Dynamic physical education for secondary school students. P. W. Darst, R. P. Pangrazi. 6th ed. San Francisco [etc.]: Pearson Benjamin Cummings, 2009. XIV, 560 p

Anna Hakman, Olena Andrieieva, Vitalii Kashuba, Igor Nakonechnyi, Serhiy Cherednichenko, Inna Khrypko, Yuliia Tomilina, Felix Filak, Andriy Moldovan (2020). Characteristics of biogeometric profile of posture and quality of life of students during the process of physical education. Journal of Physical Education and Sport, 2020. Vol.20 (1), Art 10, pp. 79 – 85.

Anna Hakman, Olena Andrieieva, Halyna Bezverkhnia, Natalia Moskalenko, Viktoria Tsybulska, Tetiana Osadchenko, Sergii Savchuk, Volody Myrkovalchuk, Yaroslav Filak (2020). Dynamics of the physical fitness and circumference sizes of body parts as a motivation for self-improvement and self-control in students. Journal of Physical Education and Sport, 2020. Vol.20 (1), Art 15, pp. 116 – 122

Опубліковано
2020-09-27
Як цитувати
Дудіцька, С., Зорій, Я., & Гакман, А. (2020). ВПРОВАДЖЕННЯ АЕРОБІКИ У ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНСЬКОЇ МОЛОДІ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (5(125), 67-70. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2020.5(125).12