ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ЗВО ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ

  • Н. В. Іванюта
Ключові слова: фізичне виховання, самовдосконалення, педагогічний процес, рухові уміння і навички.

Анотація

Принцип органічного зв’язку фізичного виховання з практикою трудової діяльності, з фізичним самовдосконаленням особистості найбільш повно і коректно втілюється у професійно-прикладній фізичній підготовці (ППФП). Слід зазначити, що цей принцип поширюється на всю соціальну систему фізичного виховання, а саме у ППФП знаходить своє специфічне вираження. Як своєрідний різновид фізичного виховання ППФП являє собою педагогічно спрямований процес забезпечення спеціалізованої фізичної підготовленості до обраної професійної діяльності. Інакше кажучи, це ( у своїй концептуальній основі) процес навчання, котрий збагачує індивідуальний фонд професійно корисних рухових умінь і навичок, виховання фізичних та безпосередньо пов’язаних з ними здібностей (т.з. рухового інтелекту), від яких прямо або опосередковано залежить професійна дієздатність особистості.

У зв’зку з переходом України на Європейську систему освіти у ВНЗ технічного профілю поступово, а іноді й різко скорочується кількість навчальних годин на фізичне виховання, а іноді – до двох третин їх припадає на самостійні та факультативні заняття. Ця ситуація реорганізації системи освіти та умов майбутньої виробничої діяльності вказує на необхідність і нагальну потребу у формуванні мотивацій до самостійного фізичного самовдосконалення студентів ВНЗ технічного профілю, підтримки організму у належній формі , що безумовно сприяє здійсненню ними у подальшому своєї професійної діяльності, своїх професійних обов’язків на значно вищому рівні.

Посилання

Batrashov A., Alekseeva I., Maiorova E. (2007) Diagnostika sozial’no vazhnykh kachestv / A. V. Batrashov, I. Yu. Alekseeva, E. V. Mairova – SPb.: Piter, – s. 8 – 16, 44 – 50.

Ezhkov V. (2003) PPFP studentov mashinostroitel’nykh spezial’nostei / Avtoref. diss… kand. ped. nauk – M., – 23 s.

Kabachkov V., Polievskii S., Burov A. (2010) Professional’naya fisicheskaya kul’tura v sisteme nepreryvnogo obrazovania molodezhi / V. A. Kabachkov, S. A. Polievskii, A. E. Burov – M.: – 294 s.

Polukhin Y. (2012) Osnovni polozhennya zilespryamovanogo rozvytku osobystosti fakhivziv v systemi profesiino – prykladnoi fisychnoi pidgotovky // Teoria i praktyka fisychnogo vykhovannya. Nauk. metod. zhurnal Donez’k - № 1 – s. 346 – 353.

Опубліковано
2019-12-25
Як цитувати
Іванюта , Н. В. (2019). ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ЗВО ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (12(120), 64-67. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2019.12(120)19.12